2013. május 24., péntek

Vékony, nyári kismama halásznaci (38) - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Lenge, vékony anyagú, pamut pocakbetétes, hátul 2 zsebes halász naci. A pocakbetéten gumival lehet állítani a bőséget.
Kismama szaküzletből vásároltam (horror áron), természetes anyagú, jó minőségű naci.
Keveset viseltem, szép állapotú. Pici hibája hogy  néhány tűhegynyi pötty van rajta de igazán csak tüzetesen nézve észrevehető.
Kérésre szívesen mérem. Ha ez segít, én alacsony, vékony testalkatú vagyok, a terhességem 6. -7. -ik hónapjában volt rajtam és már ekkor is nagy pocakom volt, de még belefértem volna a végén is. : )
Mérete 38-as.
Köszönöm hogy benéztél!



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2013-06-12 20:16
. Vékony, nyári kismama halásznaci (38) - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése